De eerste dag - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Marielle Portier - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Marielle Portier - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Marielle

11 September 2015 | Verenigde Staten, Auburn

Whooo ik ben eindelijk aangekomen hier op het green river college. na een lange vlucht aangekomen op het vliegveld van Seattle, waar we met een mini metro :O naar de baggage claim moesten. Hier werden we vriendelijk ontvangen en werd ik met 4 andere nederlanders en een chinees door een super aardige vrouw naar de campus gebracht. De vrouw waarschuwde ons wel dat we niet alleen op pad moeten en gaan en dat we een mini pepperspray moeten kopen voor aan onze sleutelbos. Dit geeft natuurlijk een super veilig gevoel :/

Aangekomen op de campus kreeg ik mn apartementje toegewezen D101 met kamer C. Ik woon hier met 3 anderen, een Japans meisje (heel aardig, praat grappig engels), een Amerikaans meisje die al wat ouder is omdat die hier al een tijdje woont en dan is er nog een lege kamer waar waarschijnlijk vandaag iemand intrekt.

We kregen al om 4 uur 's middags ons avond eten en dat was lekker simpel afhaal chinees. Na het eten besloten we met een groepje (mix van nederlanders en Japanners) om naar de Safeway te gaan om ontbijt te halen voor de volgende dag. We moesten de bus nemen die maar $1.50 koste en blijkbaar kun je met het ticket in elke bus tot bij de tijd waar het ticket is afgescheurd (bij ons liep die tot 20.30). De bus reed lekker hard door en ook al is er een rood licht met al een rij auto's ervoor, toch stopt de chauffeur op het laatste moment mogelijk.

In de winkel gingen we opzoek naar gewoon brood zodat we onze hagelslag konden eten. Dit was nog best lastig omdat je dan gelijk een hele zak moest kopen dus besloten we om de boodschappen te delen zodat we ook minder geld kwijt zijn, want man heel goedkoop was het daar niet.

Dit was de eerste dag zo'n beetje. Jullie horen snel meer want er is nog veel gebeurd gisteren maar het is zo druk nu allemaal met de oriëntatie week
bye bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Auburn

Marielle

Ik ben 19 jaar oud en ben in zomer 2015 geslaagd van het Minkema college. Ik had nog geen idee wat ik wilde studeren dus ben ik nu een gap year aan het nemen in Amerika.

Actief sinds 06 Sept. 2015
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 2766

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 31 Maart 2016

Green River College usa

Landen bezocht: