living the good life - Reisverslag uit Leavenworth, Verenigde Staten van Marielle Portier - WaarBenJij.nu living the good life - Reisverslag uit Leavenworth, Verenigde Staten van Marielle Portier - WaarBenJij.nu

living the good life

Door: marielle portier

Blijf op de hoogte en volg Marielle

18 Februari 2016 | Verenigde Staten, Leavenworth

Hallo allemaal,

Met mij gaat het nog steeds super hier en de laatste dagen is er super veel gebeurd. Eerst toch nog even een terugblik op een moment in December die ik helemaal vergeten was. In december was ik met een aantal vrienden naar Yellow Claw geweest in Showbox Sodo in Seattle. Het was een rave party en het was super. De mensen daar waren zo uniek gekleed en soms nauwelijks gekleed. De sfeer was super goed en de mensen waren super chill, misschien omdat de meeste ook high waren maar dat maakt allemaal niks uit.

Ook in December was er een school trip naar Leavenworth een German town in de bergen. We gingen s' ochtends vroeg op weg, want het duurt ongeveer 3 uur om daar te komen. Voor sommige studenten was het de eerste keer dat ze sneeuw zagen, dit was super om te zien. Het was een gezellige sfeer en ik had ook nog bratwurst gegeten,( heerlijk Europees). Aan een sneeuwballen gevecht is ook niet te ontkomen en toen we moesten wachten totdat ze alle kerst verlichtingen gingen aan doen zaten we al te rillen van de kou. De terugreis was helaas iets minder, het duurde 8 uur om terug te komen omdat de pass door de bergen dicht was , omdat het veel te gevaarlijk was en al meerdere ongelukken waren gebeurd. Ook de sneeuwkettingen moesten om de banden en de snelheid was zeker niet hoog. Maar we zijn allemaal heel thuisgekomen en het was het allemaal zeker waard.


Oke nu terug naar het nu.

Afgelopen week ben ik op een hike geweest in Mount Rainier National Park en we kwamen via de Carbon river road. De rivier was zo prachtig en de stroming was zo snel. Het bos zelf was super mooi, in allemaal groen kleuren. De trail die we deden was de old mining trail en was maar 0.25 miles langs. Ondanks dat het niet lang was duurde het wel even voordat we de mijn bereikt hadden, omdat het een hele klim was. Boven hadden we super uitzicht en even tijd om lekker te eten. Op de terugweg kwamen langs een auto ongeval, een auto was overdekop gegaan en er zaten nog mensen in. We waren al een stuk van The ranger station vandaan en ook de bewoonde wereld benden de berg was ook nog aardig ver. Er waren gelukkig al andere mensen naar de auto, zo wij konden naar beneden rijden om zodra we service hadden 911 te kunnen bellen. Er kwamen ook veel autos de berg op dus als zij het ranger station sneller bereikten zou dat zeer chill zijn. We weten niet hoe het is afelopen, we weten wel dat er ambulances onderweg waren. Dus een les voor allen, rij alstublieft niet te snel op een berg weg.

De Super Bowl is hier ook geweest en dat is natuurlijk een grote show, dat ook goed bekend staat om de reclames die tussendoor komen. Ik was met een aantal vrienden naar de Buffalow wild wings geweest om het daar te kijken. We hebben daar de hele dag gezeten en heerlijk gegeten natuurlijk. Het leukste was dat het restaurant met Bronco's fans en het was dus een heel goede sfeer, omdat ze hadden gewonnen,

Afgelopen weekend was ik ook op een hike geweest, maar dan met de vrienden van mijn vriendje. Dit keer ook naar Mount rainier national park, maar een andere ingang (via Ashford). Dit keer was het helaas minder weer maar dat maakte het niet minder leuk, we waren nu hoger en er lag dus sneeuw wat super was. Voor lunch hadden we heerlijk hotdogs bereid en we hadden wat heerlijke baby kitkats. De trail was 5.6 miles, en omdat we pas om 2 uur daar waren hadden we niet de hele trail gelopen, omdat we anders niet optijd terug zouden zijn voor het donker zou worden. De trail was soms hard te volgen omdat het bedekt was met sneeuw en omgevallen bomen, dit maakte het wel allemaal extra leuk.

Valentijnsdag is hier ook weer een groot iets, alle winkels staan vol met allemaal valtentijns 'rotzooi' en het is hier best wel een big deal. Ik was met een vriendin naar Fremont geweest, daar hadden ze een food truch market, wat super chill was. s' Avonds was ik natuurlijk met mijn vriendje.

Dit was het weer voor nu, maar meer volgt snel:D

bye bye


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Leavenworth

Marielle

Ik ben 19 jaar oud en ben in zomer 2015 geslaagd van het Minkema college. Ik had nog geen idee wat ik wilde studeren dus ben ik nu een gap year aan het nemen in Amerika.

Actief sinds 06 Sept. 2015
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 2742

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 31 Maart 2016

Green River College usa

Landen bezocht: