Winter quater - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Marielle Portier - WaarBenJij.nu Winter quater - Reisverslag uit Auburn, Verenigde Staten van Marielle Portier - WaarBenJij.nu

Winter quater

Door: Marielle Portier

Blijf op de hoogte en volg Marielle

12 Januari 2016 | Verenigde Staten, Auburn

Hoi allemaal,

Ik weet het, ik heb in geen eeuwigheid meer wat geschreven op deze blog. Maar goed nieuws:) Ik kan nog een quater blijven op green river college en daar ben ik super blij mee.

We hebben net de eerste school week achter de rug, ook wel de syllabus week genoemd, omdat je geinteroduseerd wordt in de lessen en alles nog rustig en chill is.

Ook heb ik dit quater een baantje in de cafeteria, ik werk achter de kassa in de na middag en soms ben in serveerster op eventen die de school organiseerd.

Mn klassen dit quater zijn erg leuk. Ik heb zwart wit fotografie, waar je leert je eigen filmjes te ontwikkelen in de donkere kamer. Ook heb ik verf les wat erg interessant is en waar we met olie verf verven. Deze lessen zijn zo interessant omdat je nieuwe technieken leert en zelf later hiermee door kan gaan in je vrije tijd of je kunt je beroep ervan maken.
Ik heb ook een online les dit quater, deze gaat over TV and film as a popular culture. hierbij moeten we series en film gaan analyseren en kijken naar de diepere boodschap die een serie of een film met zich mee draagt.

Ohja ik ben ook verhuisd, ik woon niet meer op CCA ( de school apartementen) maar ik woon in een ander apartementen complex een paar minuutje verderop. Ik ben hier heen gegaan omdat dit goedkoper is en ik hier ook een grotere kamer heb. Mn nieuwe huisgenoten zijn heel lief. Ik woon met een andere Nederlands meisje die klaar is met green river en nu naar een universiteit gaat in de buurt, ook haar vriendje uit
Maleisie woont bij ons en nog een andere meisje uit Vietnam.

Dit was het voor nu, ik weet niet hoe snel ik weer iets plaats, maar ik probeer het een beetje bij te gaan houden

bye bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Auburn

Marielle

Ik ben 19 jaar oud en ben in zomer 2015 geslaagd van het Minkema college. Ik had nog geen idee wat ik wilde studeren dus ben ik nu een gap year aan het nemen in Amerika.

Actief sinds 06 Sept. 2015
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 2741

Voorgaande reizen:

09 September 2015 - 31 Maart 2016

Green River College usa

Landen bezocht: